Vi har gått igenom lagets speldräkter och vi saknar följande:
Vit linne # 6 och # 8 förmodligen även shorts & skottjackor.
Vem har dom? Kan ni komma och lämna dom på någon träning?
Hoppas alla har haft en bra sommar hittills och att vi ses på någon träning snart!
/Jenny
söndag 4 juli 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)