Här kommer matchprogrammet för Uman cup:
Fredag
20.30 Iksu - Jämtland
Lördag
10.00
Comets - Sundsvall
14.00 Sundsvall - Jämtland
16.00 Iksu -
Comets
Söndag
10.00 Sundsvall - Iksu
12.00 Jämtland -
Comets
Jag tror att lördagens match Comets - Sundsvall kan bli bra. Sundsvall gick ju i konkurs och hamnade i div 2 men dom har fortfarande några av sina spelare kvar och ambitionen att kvala upp i ettan. T.ex så spelar Shannon Daly och Anna Höglund fortfarande kvar.
Iksu - Jämtland på fredag kan nog också bli jämn. Nu kommer inte Jämtland med sitt bästa lag pga sjukdom och skador men kan bli bra ändå. Intressant för oss att se Iksu också eftersom att vi kommer möta dom i serien.
Sundsvall - Jämtland kunde varit intressant ifall Jämtland kommit med fullt lag. Det är förmodligen dom två lagen som kommer att slåss om en kval plats upp i ettan i sin serie.
Jag sitter i sek på fredag, lördag 10.00 och ev lör 14.00 så kommer bli en del basket för min del. Kul om ni andra också kom och tittade på några matcher.
Om vi skyndar oss att duscha efter träningen på fredag hinner vi nog hem till Elin och äta och sedan gå och se matchen mellan Iksu-Jämntland. Vad tror ni om det?
Glöm inte att skriva här ifall ni kan/inte kan vara med på fredag. Just nu är det Elin, ev A-K, Evve och jag som kan och Lisa Å kan inte. Vad jag vet i alla fall.
Ni andra, lämna besked så fort som möjligt.
Ses imorgon på träningen!
/Jenny