torsdag 30 september 2010

Träning både fredag och söndag!

Hej!
bra kämpat idag på träningen allihopa!

Vi bestämde på träningen att det kommer bli träning både fredag och söndag, eftersom många utav söndagsträningarna kommer försvinna p.g.a matcher.
Försök även att komma på så många träningar ni kan!

onsdag 29 september 2010

SPELPROGRAM 2010/2011

Hej!
Nu har jag fått tag på spelprogrammet som ligger uppe här: http://iof1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=22399

Som ni ser då har vi våran första match söndag den 17:e Oktober mot 95-tjejerna!

Hur blev det förresten med Fredag och söndagsträningarna? Bestämde vi någon dag?
Jag vill inte ändra andras åsikter men tänkte bara säga att de flesta av våra matcher ligger på söndagar så i princip alla söndagsträningar kommer försvinna så vad jag tycker är att vi borde träna fredagar också eftersom de flesta söndagsträningar ändå kommer försvinna.


tisdag 28 september 2010

Spelprogram!?

Hej!
Bra tränat alla tjejer!
Jag efterlyser en sak!
Någon som har spelprogrammet eller vet alla datum på matcherna!?
Kommentera om ni vet, skulle vara bra att veta nu!

fredag 24 september 2010

Fredag eller söndag?

Hej allihopa, trevligt att vi alla kunde träffas ikväll och jag hoppas alla kommer och stöttar comets imorgon på deras matcher!

Nu till saken, det verkar som att det inte är så många som kan träna på fredagar och tobbe undrar om vi vill byta till att ha fredagsträningen på en söndag istället klockan 14.30-16.00.
Skriv en kommentar och säg vilken dag som passar er bäst så vi kan meddela tobbe!

onsdag 22 september 2010

Uman cup

Här kommer matchprogrammet för Uman cup:

Fredag
20.30 Iksu - Jämtland

Lördag
10.00 Comets - Sundsvall
14.00 Sundsvall - Jämtland
16.00 Iksu - Comets

Söndag
10.00 Sundsvall - Iksu
12.00 Jämtland - Comets

Jag tror att lördagens match Comets - Sundsvall kan bli bra. Sundsvall gick ju i konkurs och hamnade i div 2 men dom har fortfarande några av sina spelare kvar och ambitionen att kvala upp i ettan. T.ex så spelar Shannon Daly och Anna Höglund fortfarande kvar.

Iksu - Jämtland på fredag kan nog också bli jämn. Nu kommer inte Jämtland med sitt bästa lag pga sjukdom och skador men kan bli bra ändå. Intressant för oss att se Iksu också eftersom att vi kommer möta dom i serien.

Sundsvall - Jämtland kunde varit intressant ifall Jämtland kommit med fullt lag. Det är förmodligen dom två lagen som kommer att slåss om en kval plats upp i ettan i sin serie.

Jag sitter i sek på fredag, lördag 10.00 och ev lör 14.00 så kommer bli en del basket för min del. Kul om ni andra också kom och tittade på några matcher.

Om vi skyndar oss att duscha efter träningen på fredag hinner vi nog hem till Elin och äta och sedan gå och se matchen mellan Iksu-Jämntland. Vad tror ni om det?

Glöm inte att skriva här ifall ni kan/inte kan vara med på fredag. Just nu är det Elin, ev A-K, Evve och jag som kan och Lisa Å kan inte. Vad jag vet i alla fall.
Ni andra, lämna besked så fort som möjligt.

Ses imorgon på träningen!

/Jenny

Hur blir det?

Hej!
Hur blir det på fredag med lagkvällen allihopa?
Jag kanske kan komma, är inte säker. Men kommentera gärna om ni kan komma eller ej. Om ingen kan komma så skjuter vi upp det!

fredag 17 september 2010

Lagkväll

Heeeej allihopa!
Nästa fredag efter träningen så är alla välkomna till Elin för pizza och annat gott. Typ film och sånt också!
Ni kan ju meddela här i bloggen om ni kan komma och om ni har något förslag på vad vi kan göra!

torsdag 16 september 2010

Nu börjar det likna nått!

Bra träning alla som var där ikväll. Kul att se att det går framåt :)

Det var visst några som inte kom på träningen för att dom var och tränade med killarna istället. Här måste jag nog hålla med Tobbe i att (om det nu var så) det inte är ok. Är man med i ett lag åker man inte och tränar med ett annat lag på egen träningstid. Jaja nog sagt om det.

Imorgon verkar det bli lite färre på träningen men hoppas dom som missade idag kan vara där så kan Tobbe repetera vårt offence. Det såg bra ut idag, kul kul!

Nä nu ska jag läsa lite .net programmering innan jag kollapsar i säng. Sov gott på er!

/Jenny

tisdag 14 september 2010

Träning 19.45

Ikväll tränar vi 19.45-21.00 på teg.

Jag är sjuk (jäkla luftkonditionering på bussen)så kommer inte var med. Men jag kommer mest troligt dit och tittar på.

Ses ikväll!

/Jenny

torsdag 9 september 2010

Ingen träning imorgon fredag!

godkväll på er! Bra tränat idag!
Vi bestämde idag på träningen att det ej är träning imorgon fredag, p.g.a brist på spelare. Men på tisdag kör vi igen!

Måste bara berätta en rolig och ganska tragisk sak, min bror kom nyss hem genom dörren och såg ut som att han blivit misshandlad typ, han hade gipsad arm, sydd läpp, skrapsår överallt och såg allmänt hemsk ut. Det visade sig att han hade vurpat med cykleln rejält! Det jag vill säga med detta är att snälla var förståndiga då ni cyklar(okej nu lät jag som en mamma men allvarligt det är så sjukt onödigt!!)
goodnight!

Träning Idag!

Hej! jag kanske var lite väl brutal mot Tony.. sorry! (Slutar väl som kissie om jag inte lägger ner hahaha)

Men idag är det träning 18.15-19.45 på teg! ALLA ska vara där!
Bjuder på en lite trevligare bild idag!


Vi ses ikväll!






en VÄLDIGT gammal lagbild..


tisdag 7 september 2010

Payback nr1

chachaaaa bloggen;) eller nått sånt....
Bra träning idag alla tjejoooor! kul att se så många där, hoppas att vi kan få ihop lite fler:)

Tänkte påbörja min payback på Tony genom att vissa denna extremt snygga bild på honom, dör man inte hur sexig han är?
Payback is a BITCH Tony!
Ni kan vara lugna det här är bara början....
''I know you want me..''

Vem är detta?

Heeej, jag tänkte vara lite rolig och lägga in en fin bild!
Är det någon som kan se vem detta är? En väldigt ny bild;)

TRÄNING IDAG...

...19.45 på teg!!! (men kom gärna och värm upp en kvart innan. Har hört att löpskolning är grymt bra uppvärmning...)

Jaja, ville bara påminna ifall någon missat de 2 tidigare inläggen O:)...

Ses!

/Jenny

måndag 6 september 2010

Träning tisdag!

Wazzzzup AK47 hääär, nu blir det äntligen lite fart på den här bloggen;) uppdateringen tidigare har väl inte varit så där hemskt bra, eller vad tycker du Jenny?;)
Jag har ingen aning hur man gör med sånna här bloggar men när jag lärt mig hur man gör så kommer jag lägga ut bilder så då kommer ni får se lite finfina bilder!

Aja, nu till saken! Imorgon är det ju träning 19.45 på teg!!! hoppas att jag ser ALLA där, tobbe hälsade också att man helst ska vara där en kvart innan träningen för uppvärmning och sånt..

Vi ses imorgon!
peace ouuuuut

Träning imorgon tisdag.

Imorgon tränar vi på teg 19.45-21.00.

Be there or be square! (Är jag cool eller vad?!!?)

Har även en stor nyhet att dela med mig av. A-K kommer börja göra inlägg här på bloggen. Yeeeooooo!! Då kanske den blir lite bättre uppdaterad...Så håll utkik, och framför allt, gör inga dumheter, hon kommer ju ta mig tusan ihåg ALLT...

Ses imorgon!

/Jenny

torsdag 2 september 2010

Träning ikväll!

Ikväll tränar vi 18.15 på Teg.

Vi var visst en hel del som hade missat att det var träning igår. Hoppas vi blir desto fler idag istället!

Ses snart!

/Jenny