GOD JUL!
Hoppas ni alla får en underbar dag, käka mycket god mat sen springer vi bort det på söndag!
fredag 24 december 2010
söndag 19 december 2010
VBDF
Om ni vill läsa matchreferat från våra matcher och alla andra matcher som spelas i västerbotten så kan ni kolla in VBDFs sida.
Här finns matchreferatet från vår match mot iksu.
På VBDFs sida finns också en aktivitetskalender där man kan se när alla matcher (dam och herr) spelas. Det finns också skytteliga för herrar. Damer kommer inom kort så om ni vill veta hur ni ligger till i den så kan ni kolla där.
Länk till VBDF finns även i kolumnen till höger.
Bra spelat alla som var med på matchen igår! Ses på tisdag!
/Jenny
Här finns matchreferatet från vår match mot iksu.
På VBDFs sida finns också en aktivitetskalender där man kan se när alla matcher (dam och herr) spelas. Det finns också skytteliga för herrar. Damer kommer inom kort så om ni vill veta hur ni ligger till i den så kan ni kolla där.
Länk till VBDF finns även i kolumnen till höger.
Bra spelat alla som var med på matchen igår! Ses på tisdag!
/Jenny
onsdag 15 december 2010
Sekretariat på söndag 11.15
Det blev mycket nu, men vi har sekretariat på söndag också kl 11.15 på teg.
Vilka kan sitta?
/Jenny
Vilka kan sitta?
/Jenny
Sekretariat på lördag 10.30
En till påminnelse. Vi har sekretariat på lördag kl 10.30.
När jag skrev inlägget om detta så kunde Hillevi och Evve sa kanske.
Så vi behöver 1 eller 2 till beroende på om Evve kan eller inte.
/Jenny
När jag skrev inlägget om detta så kunde Hillevi och Evve sa kanske.
Så vi behöver 1 eller 2 till beroende på om Evve kan eller inte.
/Jenny
Julfest!
Ni har väl inte glömt att det är julfest ikväll!? Här kommer i alla fall lite info om den.
Hoppas så många som möjligt kan komma. Det är vårat damlag som står för luciatåget!
Plats: GS (Gamla Slakteriet) på Teg, Bölevägen 44
Onsdag den 15/12 kl 18,00-ca 20,00
Vi bjuder på lättare tilltugg samt glögg/kaffe & pepparkaka
Tipsrunda med fina priser (bla 1 lägervecka på Nydala, luncher på våra
restauranger mm!) • Luciatåg • Musikunderhållning • Fiskdamm för alla
barn • Ansiktsmålning • Pyssel-hörna • Bildspel från våra olika verksamheter
Prova-på-aktiviteter (innebandy, basket, gyro, dricka-backs-klättring,
klättervägg). Uppvisningar av Roller-derby och Capoeira
Varför en julfest på Gamla Slakteriet?
Föreningen har en längre tid jobbat för att skapa ett all-aktivitetshus i
Umeå och just nu pågår ett intensivt arbete för att detta ska bli verklighet
i Gamla Slakteriet. Inget är klart i dagsläget men vi och våra samarbetspartners
hoppas att vi innan jul ska ha ett besked.
Ta med hela familjen, mor- och farföräldrar till en trevlig och aktiv kväll!
Tänk på att vi skall vara i en lagerlokal så även om vi kommer värma upp
lokalen kan det vara bra med en extra tröja!
Hoppas så många som möjligt kan komma. Det är vårat damlag som står för luciatåget!
Plats: GS (Gamla Slakteriet) på Teg, Bölevägen 44
Onsdag den 15/12 kl 18,00-ca 20,00
Vi bjuder på lättare tilltugg samt glögg/kaffe & pepparkaka
Tipsrunda med fina priser (bla 1 lägervecka på Nydala, luncher på våra
restauranger mm!) • Luciatåg • Musikunderhållning • Fiskdamm för alla
barn • Ansiktsmålning • Pyssel-hörna • Bildspel från våra olika verksamheter
Prova-på-aktiviteter (innebandy, basket, gyro, dricka-backs-klättring,
klättervägg). Uppvisningar av Roller-derby och Capoeira
Varför en julfest på Gamla Slakteriet?
Föreningen har en längre tid jobbat för att skapa ett all-aktivitetshus i
Umeå och just nu pågår ett intensivt arbete för att detta ska bli verklighet
i Gamla Slakteriet. Inget är klart i dagsläget men vi och våra samarbetspartners
hoppas att vi innan jul ska ha ett besked.
Ta med hela familjen, mor- och farföräldrar till en trevlig och aktiv kväll!
Tänk på att vi skall vara i en lagerlokal så även om vi kommer värma upp
lokalen kan det vara bra med en extra tröja!
måndag 13 december 2010
Nya träningstider
Från och med nu tränar vi 18.30-20.00 på tisdagar och torsdagar och 14.30-16.00 på söndagar. Har uppdaterat tiderna i högra kolumnen också så att dom stämmer.
Om någon vill träna extra så kan man göra det på måndagar 19.30-21.00. Vet inte helt vad det är för tid men tror att det kan vara med Bosses gäng.
Ses imorgon 18.30! Sista träningen före Iksu-matchen, nu kööör vi!!
/Jenny
Om någon vill träna extra så kan man göra det på måndagar 19.30-21.00. Vet inte helt vad det är för tid men tror att det kan vara med Bosses gäng.
Ses imorgon 18.30! Sista träningen före Iksu-matchen, nu kööör vi!!
/Jenny
tisdag 7 december 2010
Sekretariat 18/2
Lördag 18 december har vi sek till matchen mellan Umeå Fl 97/98 – Skellefteå DJ.
Matchen startar kl 10.30.
Vilka kan sitta då?
/Jenny
Matchen startar kl 10.30.
Vilka kan sitta då?
/Jenny
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)