jenny, jag kan då! har dock inte full koll på hur man skriver protokoll. (hade fullt upp med flytt o fotinflammation när det var sekriteriatkurs.) tror att jag gjort det någon gång så borde ju inte vara helt lost, men om det finns någon som Har koll som sitter med borde det väl funka!? ses ikväll! /hillevi
Kaaaaanke...
SvaraRaderaJag är fortfarandeförkyld och har väldigt mycket läxa denna vecka. Men jag ska försöka komma till på torsdag! / Fia
SvaraRaderajenny, jag kan då! har dock inte full koll på hur man skriver protokoll. (hade fullt upp med flytt o fotinflammation när det var sekriteriatkurs.) tror att jag gjort det någon gång så borde ju inte vara helt lost, men om det finns någon som Har koll som sitter med borde det väl funka!? ses ikväll! /hillevi
SvaraRadera