onsdag 15 december 2010

Julfest!

Ni har väl inte glömt att det är julfest ikväll!? Här kommer i alla fall lite info om den.
Hoppas så många som möjligt kan komma. Det är vårat damlag som står för luciatåget!


Plats: GS (Gamla Slakteriet) på Teg, Bölevägen 44
Onsdag den 15/12 kl 18,00-ca 20,00

Vi bjuder på lättare tilltugg samt glögg/kaffe & pepparkaka

Tipsrunda med fina priser (bla 1 lägervecka på Nydala, luncher på våra
restauranger mm!) • Luciatåg • Musikunderhållning • Fiskdamm för alla
barn • Ansiktsmålning • Pyssel-hörna • Bildspel från våra olika verksamheter
Prova-på-aktiviteter (innebandy, basket, gyro, dricka-backs-klättring,
klättervägg). Uppvisningar av Roller-derby och Capoeira

Varför en julfest på Gamla Slakteriet?
Föreningen har en längre tid jobbat för att skapa ett all-aktivitetshus i
Umeå och just nu pågår ett intensivt arbete för att detta ska bli verklighet
i Gamla Slakteriet. Inget är klart i dagsläget men vi och våra samarbetspartners
hoppas att vi innan jul ska ha ett besked.

Ta med hela familjen, mor- och farföräldrar till en trevlig och aktiv kväll!
Tänk på att vi skall vara i en lagerlokal så även om vi kommer värma upp
lokalen kan det vara bra med en extra tröja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar