tisdag 11 oktober 2011

OBS! Träningstider u18!

Dessa är träningstiderna som gäller för u18:

Måndag 19.30-21.00
Tisdag 17.00-18.30
Torsdag 18.00-19.30

Om man vill spela gäller det att träna!
//Ak

onsdag 14 september 2011

Träningstider damer div2

Hej!
Träningstiderna är följande:

Tisdag 18.30-20.00
Torsdag 19.30-21.00
Fredag 16.00-17.00

torsdag 2 juni 2011

Kick-off för årets sommarträning...

...måndag 6 juni 15.00-17.00, Nydala lägergård

Alla spelare, ledare och styrelseledamöter är välkommen på denna kick-off inför sommarens basketträning. Vi kommer att grilla först så ta med hamburgare, parisare eller liknande. Dryck, ketchup och senap finns på plats.

Efter vi har ätit kommer vi att gå igenom sommarträningens upplägg och hur det kommer att se ut.
Vi kommer att träna på Tegshallen tisdagar och torsdagar mellan kl 18.00-20.00. Delar av träningen kommer att vara gemensam och delar uppdelat tjejer och killar. Ta med utomhus och inomhus skor och kläder för vi tränar i alla väder.

Kostnaden är 100:- för sommarträning, t-shirt och en vattenflaska. Ta gärna med pengar denna dag om du har möjlighet.

Har du frågor kontakta Torbjörn Järvholm 070-644 49 46.

Sommarträningsbloggen är igång igen och den finns på samma ställe som ifjol. Kicka gärna in där och skriv en kommentar ifall ni vill vara med å träna!

Hälsningar
Barn- och ungdomsgruppen, KFUM Basket

tisdag 31 maj 2011

Träning idag tisdag 31 maj kl 17.00 - 18.00

Jag kan inte säga hur det blir med träningarna efter Kristi Himmelsfärdshelgen. Ni får vända Er till KFUM´s Ungdomsavdelning med en förfrågan.

Jag vill tacka för säsongen som har passerat. Med tanke på hur det såg ut från början så har det varit en helt OK säsong. Hela 24 spelare har funnits på min närvarolista. Närvaron har varierat mellan 7 - 17 st. Jag vill framföra ett särskilt tack till Massoud som har hjälpt mig. Jag önskar Er alla lycka till med livet och påminner om att om Ni siktar på att bli en riktigt bra basketspelare då gäller det att träna seriöst året runt.

Coach TB