...måndag 6 juni 15.00-17.00, Nydala lägergård
Alla spelare, ledare och styrelseledamöter är välkommen på denna kick-off inför sommarens basketträning. Vi kommer att grilla först så ta med hamburgare, parisare eller liknande. Dryck, ketchup och senap finns på plats.
Efter vi har ätit kommer vi att gå igenom sommarträningens upplägg och hur det kommer att se ut.
Vi kommer att träna på Tegshallen tisdagar och torsdagar mellan kl 18.00-20.00. Delar av träningen kommer att vara gemensam och delar uppdelat tjejer och killar. Ta med utomhus och inomhus skor och kläder för vi tränar i alla väder.
Kostnaden är 100:- för sommarträning, t-shirt och en vattenflaska. Ta gärna med pengar denna dag om du har möjlighet.
Har du frågor kontakta Torbjörn Järvholm 070-644 49 46.
Sommarträningsbloggen är igång igen och den finns på samma ställe som ifjol. Kicka gärna in där och skriv en kommentar ifall ni vill vara med å träna!
Hälsningar
Barn- och ungdomsgruppen, KFUM Basket
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar