Jag kan inte säga hur det blir med träningarna efter Kristi Himmelsfärdshelgen. Ni får vända Er till KFUM´s Ungdomsavdelning med en förfrågan.
Jag vill tacka för säsongen som har passerat. Med tanke på hur det såg ut från början så har det varit en helt OK säsong. Hela 24 spelare har funnits på min närvarolista. Närvaron har varierat mellan 7 - 17 st. Jag vill framföra ett särskilt tack till Massoud som har hjälpt mig. Jag önskar Er alla lycka till med livet och påminner om att om Ni siktar på att bli en riktigt bra basketspelare då gäller det att träna seriöst året runt.
Coach TB
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar