lördag 28 augusti 2010

Middag på söndag

Middag för alla som vill vara med på Söndag kl 18.00.

Restaurang Venezia, Östra Norrlandsgata 57.
För dom som inte hittar dit går/cyklar Gurra dit från Gammliahallen 17.55. Bäst kanske att höra av sig till honom innan ifall man vill gå med så han inte åker ifrån någon.

Ses då!

Jenny

torsdag 26 augusti 2010

Träningstider

Här är våra träningstider för i höst.

Träningstider ht 2010 – Damer i Tegshallen – start 30/8

måndag
18.00 – 19.00 F 97 Tobbe Järvholm/Thomas Wirtig
19.00 - 20.00 F 95 Bo Ågren-Malm
20.00 – 21.00 F 96 Erika Åström/Ellinor Wäppling
tisdag
17.00 – 18.30 F 95 Bo Ågren – Malm Ej 31/8 pga Inventering
18.30 – 19.45 F 96 Erika Åström/Ellinor Wäppling
19.45 – 21.00 D2 TB Ej 31/8 pga Inventering
torsdag
17.00 – 18.15 F 96 + 97 Tobbe J, Erika m.fl
18.15 – 19.45 D2 TB
19.45 – 21.00 F 95 Bo Ågren-Malm
söndag
12.00 – 13.30 F 97 Tobbe J
13.30 – 14.30 Öppen tid mix
14.30 – 16.00 D2 TB


Inventeringen är 16.00 och fram till dess att det blir klart. Vi måste vara minst 30 personer så det är super om någon kan få med sig någon fler som kan hjälpa till.

Jo just ja, glömmer ju jämt att säga det på träningen, men Tony hälsar så mkt till alla!!!

/Jenny

måndag 23 augusti 2010

Pizza?

Vi skulle ju ha någon form av avslutningsmiddag för försäsongsträningen, men nu blir det mer av en uppstartsmiddag för säsongen. Då kan ju alla vara med, även dom som inte varit så mycket på sommarträningen :)
Så fundera lite på ifall någon kväll i veckan hade passat bra så kollar vi på träningen ikväll när flest kan å sen kollar jag upp med killarna ifall den kvällen passar dom också. (Ni kan ju ha lite koll på när vi/dom tränar så det inte krockar)

Måste också få veta vilka som kan vara med på inventeringen på Ica Gourmet tis 31/8 16-20. ju fler vi är desto fortare går det.

Påminn mig gärna att fråga om båda dessa grejer. Är ju gammal å förvirrad så jag kan lätt glömma ;)
Eller ännu bättre, skriv här ifall ni kan komma på inventeringen.

Hoppas fler kommer ikväll. Evve verkar ju i alla fall vara på G, kul!

Ses!

/Jenny

torsdag 19 augusti 2010

Kul att ses igen!

Bra träning igår dom som var där. Kul att träffa Anna och Erika E igen! (Kul att träffa er också A-K och Erika J, men er har jag ju träffat under sommaren med)Hoppas det kommer fler från vårt lag idag.

Jag har fortfarande inte fått tag i Julia, Evve och Lisa Å. Så om någon pratar med dom kan ni ju säga att det är träningar.

Nä nu ska jag plantera om blommor och fålla upp gardiner, hur vuxet är inte det!?!?

Ses ikväll!

/J

PS Hoppas det inte blev så farligt med foten Erika. DS

söndag 15 augusti 2010

Träningtider för kommade veckor

Ursäkta förseningen av träningtiderna, har varit i stugan utan internet. Här är iaf tiderna, hoppas alla kan komma. Ses till veckan!!


All träning i Tegshallen fram till 30/8
Måndag 19.00 - 20.30 Damer/Tjejer
Tisdag 17.00 - 18.30 Herrar/Killar
Onsdag 17.00 - 18.30 Damer/Tjejer
Torsdag 17.00 - 18.30 Herrar/Killar
Torsdag 18.30 - 20.00 Damer/Tjejer
Fredag 16.30 - 18.00 Herrar/Killar

Träningen är öppen för alla KFUM spelare från seniorer till födda 1996

/Jenny

torsdag 12 augusti 2010

Snart dags igen... :)

Har fortfarande inte fått helt klart vilka tider det är som gäller för nästa vecka. Men tror det skulle spikas imorgon så då lägger jag upp dom.

Ville bara säga att det är jätte kul att nästan alla i vårat lag kommer fortsätta spela i år :D yeeeeeiiiiii!!!

Linda M har tyvärr slutat och Binta har valt att spela med Gametime. Nu när vi ska spela samma serie kan man ju inte träna med båda längre. Jätte kul dock att Shanie kommer fortsätta spela med oss!!

Evve, Julia och Lisa Å har jag inte fått tag i än, men jag hoppas att alla dom 3 fortsätter spela.

Ofelia har fortfarande mkt med fotbollen så hon kommer börja komma när skolan börjar.

Allt som allt verkar det som att alla har haft en bra sommar :) Det var super kul att höra av alla igen!

Skriver mer om träningstider imorgon som sagt.

/Jenny