Middag för alla som vill vara med på Söndag kl 18.00.
Restaurang Venezia, Östra Norrlandsgata 57.
För dom som inte hittar dit går/cyklar Gurra dit från Gammliahallen 17.55. Bäst kanske att höra av sig till honom innan ifall man vill gå med så han inte åker ifrån någon.
Ses då!
Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
hej,jag kan tyvärr inte vara med på middagen imorgon :/
SvaraRaderahej
SvaraRaderaJag vet inte om jag hinner komma till middagen idag, i alla fall inte till klockan 6. Jag hinner alltså inte med och äta, men jag kanske kommer och umgås lite senare. :)
/Erika J
är det någon tjej som ska dit?/ak
SvaraRaderajag och adine ska dit:) /ofelia
SvaraRaderaBRA;)/ak
SvaraRaderahej,jag har insparkslekar ikväll så jag missar träningen ikväll.
SvaraRaderaHejsan! När är inventeringen imorgon? :)
SvaraRadera/Evve
Sorry, det var inget, jag såg nu att det började 16.00. Jag kommer dit!
SvaraRadera/Evve