måndag 23 augusti 2010

Pizza?

Vi skulle ju ha någon form av avslutningsmiddag för försäsongsträningen, men nu blir det mer av en uppstartsmiddag för säsongen. Då kan ju alla vara med, även dom som inte varit så mycket på sommarträningen :)
Så fundera lite på ifall någon kväll i veckan hade passat bra så kollar vi på träningen ikväll när flest kan å sen kollar jag upp med killarna ifall den kvällen passar dom också. (Ni kan ju ha lite koll på när vi/dom tränar så det inte krockar)

Måste också få veta vilka som kan vara med på inventeringen på Ica Gourmet tis 31/8 16-20. ju fler vi är desto fortare går det.

Påminn mig gärna att fråga om båda dessa grejer. Är ju gammal å förvirrad så jag kan lätt glömma ;)
Eller ännu bättre, skriv här ifall ni kan komma på inventeringen.

Hoppas fler kommer ikväll. Evve verkar ju i alla fall vara på G, kul!

Ses!

/Jenny

6 kommentarer:

  1. Jag kan komma på inventeringen, om jag har slutat då, men det tror jag att jag har. Hoppas jag! :)

    /Evve

    SvaraRadera
  2. jag slutar klockan fyra men jag kan komma senare/ak

    SvaraRadera
  3. Jag kan komma på inventeringen/ Julia :)

    SvaraRadera
  4. Jag kan komma på inventeringen men blir nog lite sen för jag slutar kl 4.
    /Elin

    SvaraRadera
  5. Ja kmr på inventeringen!// FiA

    SvaraRadera
  6. Jag har blivit förkyld så jag kommer inte träna torsdagens träning, men jag kommer o tittar på :)
    /Erika J

    SvaraRadera