lördag 20 november 2010

Tack till er som ställde upp på EBC basketen!!

Jag tycker det gick riktigt bra och alla barn och ledare verkade nöjda och glada. Bra jobbat!!

Träning imorgon, hoppas alla kommer.

/Jenny

fredag 19 november 2010

Lördag

Ok, vi har delat upp passet så att man kan vara på Haga antingen 9.30-11.15 eller 11.15-13.30. Det behövs minst 3 personer på varje pass.

Hittills har vi detta:

9.30-11.15
Elin
Evve

11.15-13.30
Sofia
Ofelia
Adine

Som ni ser behöver vi minst en till på det tidiga passet. Om vi kan hitta någon som kan sälja fika under dagen också så är det bra.

/Jenny

onsdag 17 november 2010

EBC-basket på lördag

I helgen anordnas EBC i Umeå på Gammlia och Haga.

Det behövs domare till dom matcher som spelas på Haga. Där spelar dom som är 7-10 år så det är inga superdomar insatser som krävs, mer att man är matchledare och ser till att ingen springer med bollen eller slår någon annan eller liknande. ALLA kan göra det.

Det är tre planer och spelas matcher mellan 10-13.30, en matchledare till varje match behövs. Jag kommer vara där och Sebastian är där så det finns alltid någon att fråga om det skulle vara nått man undrar.

Vilka kan ställa upp och vilka tider? Ifall det är fler så behöver man ju inte vara där hela tiden. Det rör sig om en hel del pengar som klubben tjänar på att anordna EBC så det vore bra om vi fick det att fungera. Jag för min del tycker då att det är roligare att göra något sånt här än att sälja massa olika saker.

Skriv här så fort som möjligt vilken tid ni kan vara där.

/Jenny

fredag 12 november 2010

Skjuts?

Hej!
jag funderade på en sak. Skulle vi fixa föräldrar som skjutsar oss till skellefteå på söndag? isåfall måste folk meddela om deras föräldrar kan skjutsa eller inte!

Kul med så många på träning!!

12 st på träningen igår, och 3 på bänken! Måste vara någon form av rekord! Super kul i alla fall.

Jag tycker att det är jätte bra att Erika och Sara är med och kör med oss. Det bli lite annat spel och vi kan lära oss massor genom att spela med dom. Hoppas att ni andra håller med. Om ni sitter på bänken, titta gärna lite extra på hur dom rör sig när dom spelar. Dom är båda två smarta rutinerade spelare som vet var luckorna och returerna kommer.

Håller tummarna för att vi blir lika många på lördag :)

/Jenny

lördag 6 november 2010

Musik till uppvärmningen

Kan någon människa förbarma sig över Tegs musikutbud och bränna en cd med bra uppvärmningsmusik till imorgon??

Om någon kan fixa det skriv det här och alla andra kan ju få komma med förslag kanske?

Jag som är lite "mer rutinerad" ;) vill ha med dom gamla klassiska uppvärmningslåtarna Eye of the tiger och can't touch this. BÄSTA!!!!

Ses på matchen i eftermiddag? Dags för första vinsten nu (Christoffer har ju lovat i VK och allt som står i tidningen är ju sant så vi får hoppas på det). Blir nog en bra match i alla fall. GOOOOOOO COMETS!!!!!!!!

/Jenny

torsdag 4 november 2010

Bowling imorgon?

Någon som är sugen på att åka och bowla med mig och Tony imorgon kl 20.00?

Kommentera ifall ni vill hänga med, kan hända att man måste boka banor eftersom att det är fredag.

Lisa, du får följa med och vara hejarklacksledare ;)

/Jenny