torsdag 4 november 2010

Bowling imorgon?

Någon som är sugen på att åka och bowla med mig och Tony imorgon kl 20.00?

Kommentera ifall ni vill hänga med, kan hända att man måste boka banor eftersom att det är fredag.

Lisa, du får följa med och vara hejarklacksledare ;)

/Jenny

3 kommentarer:

  1. hade gärna velat men jag jobbar :((

    SvaraRadera
  2. haha synd att man aldrig hinner med att läsa allt innan det redan har hänt..
    Vi måste planera lite mer i förväg så man kan planera / Lisa

    SvaraRadera