Ok, vi har delat upp passet så att man kan vara på Haga antingen 9.30-11.15 eller 11.15-13.30. Det behövs minst 3 personer på varje pass.
Hittills har vi detta:
9.30-11.15
Elin
Evve
11.15-13.30
Sofia
Ofelia
Adine
Som ni ser behöver vi minst en till på det tidiga passet. Om vi kan hitta någon som kan sälja fika under dagen också så är det bra.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag har inte kunnat vara komma i veckan pga av prov och att jag tog någon dum spruta, så, men idag kommer jag. :)
SvaraRaderavi har ingen träning idag. Nästa är söndag 14.30.
SvaraRaderaMen kan du vara på Haga imorgon??
Hej,
SvaraRaderaJag hoppas att Ni kan ställa upp i Hagahallen.
De pengar vi drar in på detta går till Skellefteå resan och nästa resa. De kostnaderna fanns inte med i budget.