fredag 19 november 2010

Lördag

Ok, vi har delat upp passet så att man kan vara på Haga antingen 9.30-11.15 eller 11.15-13.30. Det behövs minst 3 personer på varje pass.

Hittills har vi detta:

9.30-11.15
Elin
Evve

11.15-13.30
Sofia
Ofelia
Adine

Som ni ser behöver vi minst en till på det tidiga passet. Om vi kan hitta någon som kan sälja fika under dagen också så är det bra.

/Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag har inte kunnat vara komma i veckan pga av prov och att jag tog någon dum spruta, så, men idag kommer jag. :)

    SvaraRadera
  2. vi har ingen träning idag. Nästa är söndag 14.30.

    Men kan du vara på Haga imorgon??

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Jag hoppas att Ni kan ställa upp i Hagahallen.
    De pengar vi drar in på detta går till Skellefteå resan och nästa resa. De kostnaderna fanns inte med i budget.

    SvaraRadera