skip to main
|
skip to sidebar
Coach's corner
Umeå Comets div 2
lördag 20 november 2010
Tack till er som ställde upp på EBC basketen!!
Jag tycker det gick riktigt bra och alla barn och ledare verkade nöjda och glada. Bra jobbat!!
Träning imorgon, hoppas alla kommer.
/Jenny
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Training programs
Basketsmart
(uppvärmning)
Löpskolning
Hopprepsprogram
Links
KFUM Umeå Comets hemsida
VBDF
Svenskbasket.se
Video Basketsmart
Video Hopprepsprogram
Video Löpskolning
Bloggarkiv
►
2011
(9)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
juni
(1)
►
maj
(2)
►
april
(2)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
▼
2010
(161)
►
december
(7)
▼
november
(7)
Tack till er som ställde upp på EBC basketen!!
Lördag
EBC-basket på lördag
Skjuts?
Kul med så många på träning!!
Musik till uppvärmningen
Bowling imorgon?
►
oktober
(25)
►
september
(17)
►
augusti
(6)
►
juli
(1)
►
juni
(7)
►
maj
(16)
►
april
(18)
►
mars
(15)
►
februari
(29)
►
januari
(13)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar