lördag 20 november 2010

Tack till er som ställde upp på EBC basketen!!

Jag tycker det gick riktigt bra och alla barn och ledare verkade nöjda och glada. Bra jobbat!!

Träning imorgon, hoppas alla kommer.

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar