Nu blev det många inlägg på en gång här.
Det är i alla fall vår tur att hjälpa till på A-lagets match nu på lördag.
Det som behövs är följande:
4 st till spotlights
1 st på varje kortsida till golvsopning
2 st i entrén med basketkastet för kids
2 st som hjälper ICA Supermarket Teg med hamburgergrillning just utanför hallen.
Alla skall vara på plats 1½ timme före matchstart alltså 11.30 på lördag.
Fjolårets KFUM T-shirt skall vara på.
Alltså minst 9 personer, spelare eller föräldrar eller vad vi nu kan skrapa ihop. Dom flesta ska väl se matchen i alla fall!?
Tony kommer imorgon och stannar till den 7e!!!! Så om inte annat så träffar ni honom om ni kommer på matchen :)
Sen har jag lagt upp en ny länk till VBDFs sida under länkar. Där finns vårat spelschema och info om det mesta som händer inom basketen i Västerbotten. Kortare matchreferat till dom flesta matcher (står lite om våran mot IKSU).
Mycket info. Påminn mig om att ta upp det på träningen någon pls :)
/Jenny