torsdag 7 oktober 2010

INGEN TRÄNING SÖNDAG 10/10

INGEN träning på söndag p.g.a matcher!
Men kom gärna och kolla på matcherna och heja på de yngre!
Första matchen är 13.00 och det är 95-tjejerna som spelar!
träning som vanligt imorgon fredag.

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte i dag, för att en släkting fyller år som vi ska vara hoss kl 5 så jag hinner inte. /Julia j

    SvaraRadera