fredag 15 oktober 2010

Tuff vecka för Div 2 Damer !

Hej ! Kommande vecka 42 tränar vi enligt nedan :

Måndag 20.30 - 22.00 Hagahallen
Tisdag 19.45 - 21.00 Tegshallen
Torsdag 18.15 - 19.45 Tegshallen
Fredag 16.00 - 17.00 Tegshallen /Förberedelser för match/
Lördag 10.30 Samling KFUM för vidare transport till IKSU och match kl 12.00
Söndag Ledigt

Håll koll på bloggen, Jag kommer att lägga in extrapass då och då när det går.

Till matchen tar jag ut de som börjar 1. kunna vårt spel, 2. springer fort i korridorerna fram & tillbaka och 3. de som jobbar hårt i försvar och 4. kämpar efter returerna. Närvaron är inte det viktigaste.

TB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar