Matchen mot Gametime som var schemalagd till den torsdag 4/11 har blivit flyttad till söndag den 7/11 kl 14.00.
Så planera in match den 7e och glöm inte att meddela publiken om ändringen ;)
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kommer vila i veckan och se nästa vecka om ryggen förbättras något! men är självklart och kollar på träningarna så mycket jag kan i veckan! //ak
SvaraRaderakan inte komma idag på träningen // Fia
SvaraRadera