onsdag 6 oktober 2010

5-5 imorgon!

Hej hopp!

Hoppas alla kan komma imorgon så vi kan spela 5-5. Nu börjar vi ju närma oss seriestart så det är bra om vi kan spela igenom våra anfall och inkast så att alla kan dom.

Ses imorgon!

/Jenny

2 kommentarer:

  1. håller med! alla måste kunna inkasten!

    SvaraRadera
  2. Hejhej, hemskt ledsen men jag är fortfarande sjuk och har ett ton att göra i skolan nu när jag far till Malaga nästa fredag. :) Jag hoppas vara frisk imorn, jag kommer hur som helst då.

    SvaraRadera