Hej hopp!
Hoppas alla kan komma imorgon så vi kan spela 5-5. Nu börjar vi ju närma oss seriestart så det är bra om vi kan spela igenom våra anfall och inkast så att alla kan dom.
Ses imorgon!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
håller med! alla måste kunna inkasten!
SvaraRaderaHejhej, hemskt ledsen men jag är fortfarande sjuk och har ett ton att göra i skolan nu när jag far till Malaga nästa fredag. :) Jag hoppas vara frisk imorn, jag kommer hur som helst då.
SvaraRadera