torsdag 28 oktober 2010

Vår tur att hjälpa till på Damligamatchen

Nu blev det många inlägg på en gång här.

Det är i alla fall vår tur att hjälpa till på A-lagets match nu på lördag.
Det som behövs är följande:

4 st till spotlights
1 st på varje kortsida till golvsopning
2 st i entrén med basketkastet för kids
2 st som hjälper ICA Supermarket Teg med hamburgergrillning just utanför hallen.

Alla skall vara på plats 1½ timme före matchstart alltså 11.30 på lördag.

Fjolårets KFUM T-shirt skall vara på.

Alltså minst 9 personer, spelare eller föräldrar eller vad vi nu kan skrapa ihop. Dom flesta ska väl se matchen i alla fall!?

Tony kommer imorgon och stannar till den 7e!!!! Så om inte annat så träffar ni honom om ni kommer på matchen :)

Sen har jag lagt upp en ny länk till VBDFs sida under länkar. Där finns vårat spelschema och info om det mesta som händer inom basketen i Västerbotten. Kortare matchreferat till dom flesta matcher (står lite om våran mot IKSU).

Mycket info. Påminn mig om att ta upp det på träningen någon pls :)

/Jenny

4 kommentarer:

  1. Måste bara fråga en grej, sånna där grejer hjälpte man till med i femman, är det inte andra småttingar som ska göra dessa grejjer? har skött dom där grejerna alldeles för många gånger känner jag..

    SvaraRadera
  2. I år ska det rotera på alla lag. Så att det blir lite jobb för alla och inte mycket för några.

    SvaraRadera
  3. mee nee asså orättvist jag har gjort min del i det där tänker verkligen inte göra det igen efter att ha gjort det i fem år..

    SvaraRadera
  4. ok, vi får ta upp det på träningen. Om alla känner så så får jag ta upp det med dom som är matcharr. ansvariga.

    SvaraRadera