Nu blev det många inlägg på en gång här.
Det är i alla fall vår tur att hjälpa till på A-lagets match nu på lördag.
Det som behövs är följande:
4 st till spotlights
1 st på varje kortsida till golvsopning
2 st i entrén med basketkastet för kids
2 st som hjälper ICA Supermarket Teg med hamburgergrillning just utanför hallen.
Alla skall vara på plats 1½ timme före matchstart alltså 11.30 på lördag.
Fjolårets KFUM T-shirt skall vara på.
Alltså minst 9 personer, spelare eller föräldrar eller vad vi nu kan skrapa ihop. Dom flesta ska väl se matchen i alla fall!?
Tony kommer imorgon och stannar till den 7e!!!! Så om inte annat så träffar ni honom om ni kommer på matchen :)
Sen har jag lagt upp en ny länk till VBDFs sida under länkar. Där finns vårat spelschema och info om det mesta som händer inom basketen i Västerbotten. Kortare matchreferat till dom flesta matcher (står lite om våran mot IKSU).
Mycket info. Påminn mig om att ta upp det på träningen någon pls :)
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Måste bara fråga en grej, sånna där grejer hjälpte man till med i femman, är det inte andra småttingar som ska göra dessa grejjer? har skött dom där grejerna alldeles för många gånger känner jag..
SvaraRaderaI år ska det rotera på alla lag. Så att det blir lite jobb för alla och inte mycket för några.
SvaraRaderamee nee asså orättvist jag har gjort min del i det där tänker verkligen inte göra det igen efter att ha gjort det i fem år..
SvaraRaderaok, vi får ta upp det på träningen. Om alla känner så så får jag ta upp det med dom som är matcharr. ansvariga.
SvaraRadera