torsdag 28 oktober 2010

Kvällens träning

Hoppas så många som möjligt kommer på träningen ikväll. Både ni som kan vara med och träna och ni som sitter på sidan. Ifall folk har tid att stanna efteråt ett litet tag så kan vi prata lite om allt som har tagits upp efter matchen.

Ses ikväll!!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar