tisdag 12 oktober 2010

SM i helgen!

Hej!
Jag länkar till hemsidan där matchtiderna för SM står. Hoppas många kan komma så vi kan heja på u16! Jag tror att matcherna spelas på gammlia!

1 kommentar:

  1. Tänkte bara säga att jag far bort(till mina kusiner i kalix) på fredag till söndag så jag kan inte komma på träningarna, matcherna eller det där med bygga golv. Annars hade jag gärna kommit på alltihop!

    /Evve

    SvaraRadera