måndag 4 oktober 2010

LAGMÖTE TISDAG?

Hej!
Det verkar som att alla kunde tisdag eller torsdag så vi kör imorgon innan träningen tycker jag, jag vet inte hur länge alla vill snacka men minst 45minuter innan träning tycker jag vi borde vara där för att prata!
Så 19.00 imorgon på teg innan träningen, funkar det?

5 kommentarer:

  1. Kan inte :(
    vi firar pappas 60års dag så kommer nog inte ens kunna komma på träningen.

    SvaraRadera
  2. SJUKT! vi kommenterade exakt samtidigt ;O

    SvaraRadera
  3. Ja kan inte heller, jag är med i en grupp för norrbyskär som kommer ha hand om olika aktiviteter med mera på norrbyskär, och vi har möte på kfum kontoret i morgon kl6. Så jag kommer inte kunna komma på mötet men kanske på träningen. Jag har ingen aning om hur länge det kommer vara men jag kanske hinner på träningen får sen / Julia

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte, just nu är jag sjuk och tänkte inte träna plus att jag har prov på onsdag, måste plugga :(

    SvaraRadera