skip to main | skip to sidebar

Coach's corner

Umeå Comets div 2

söndag 31 oktober 2010

Vintertid!

Idag tränar vi kl 14.30 på teg. Glöm inte bort att man ska ändra till vintertid idag.

Hoppas så många som möjligt kan komma.

/Jenny
Upplagd av Jenny kl. 11:38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Training programs

Basketsmart (uppvärmning)
Löpskolning
Hopprepsprogram

Links

  • KFUM Umeå Comets hemsida
  • VBDF
  • Svenskbasket.se
  • Video Basketsmart
  • Video Hopprepsprogram
  • Video Löpskolning

Bloggarkiv

  • ►  2011 (9)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
  • ▼  2010 (161)
    • ►  december (7)
    • ►  november (7)
    • ▼  oktober (25)
      • LAGMIDDAG
      • Vintertid!
      • Det fattas 2 personer till på lördag.
      • Vår tur att hjälpa till på Damligamatchen
      • Kvällens träning
      • KOLLA HIT
      • Nästa match framflyttad
      • MATCH IMORGON!
      • Sista träningen före match
      • HAGA igen ikväll!
      • Träningen inställd ikväll
      • Träning på HAGA ikväll!
      • Tuff vecka för Div 2 Damer !
      • Golv jobb
      • SM i helgen!
      • Inför sériestarten
      • Ny bloggare
      • Laguppvärmning och musik!
      • INGEN TRÄNING SÖNDAG 10/10
      • 5-5 imorgon!
      • INGET LAGMÖTE
      • LAGMÖTE TISDAG?
      • Nytt inkast
      • LAGMÖTE
      • Funktionärsutbildning på söndag!
    • ►  september (17)
    • ►  augusti (6)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (7)
    • ►  maj (16)
    • ►  april (18)
    • ►  mars (15)
    • ►  februari (29)
    • ►  januari (13)