skip to main
|
skip to sidebar
Coach's corner
Umeå Comets div 2
söndag 31 oktober 2010
Vintertid!
Idag tränar vi kl 14.30 på teg. Glöm inte bort att man ska ändra till vintertid idag.
Hoppas så många som möjligt kan komma.
/Jenny
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Training programs
Basketsmart
(uppvärmning)
Löpskolning
Hopprepsprogram
Links
KFUM Umeå Comets hemsida
VBDF
Svenskbasket.se
Video Basketsmart
Video Hopprepsprogram
Video Löpskolning
Bloggarkiv
►
2011
(9)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
juni
(1)
►
maj
(2)
►
april
(2)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
▼
2010
(161)
►
december
(7)
►
november
(7)
▼
oktober
(25)
LAGMIDDAG
Vintertid!
Det fattas 2 personer till på lördag.
Vår tur att hjälpa till på Damligamatchen
Kvällens träning
KOLLA HIT
Nästa match framflyttad
MATCH IMORGON!
Sista träningen före match
HAGA igen ikväll!
Träningen inställd ikväll
Träning på HAGA ikväll!
Tuff vecka för Div 2 Damer !
Golv jobb
SM i helgen!
Inför sériestarten
Ny bloggare
Laguppvärmning och musik!
INGEN TRÄNING SÖNDAG 10/10
5-5 imorgon!
INGET LAGMÖTE
LAGMÖTE TISDAG?
Nytt inkast
LAGMÖTE
Funktionärsutbildning på söndag!
►
september
(17)
►
augusti
(6)
►
juli
(1)
►
juni
(7)
►
maj
(16)
►
april
(18)
►
mars
(15)
►
februari
(29)
►
januari
(13)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar