Snälla snälla snälla kan vi inte ha ngn gång i veckan, för jag far bort. För mig går det bäst måndag till onsdag. Men jag förstår om det inte går för ngn annan men jag vill ju så gärna va med!!!
Hej igen! Jag antar att det inte blir någon lagmiddag idag, så då far jag till Luleå idag. Hoppas ni får det bra och jag hälsar till alla! Jag ska försöka hinna till matchen på söndag, om jag inte hinner så: LYCKA TILL! (fast lycka till om jag kommer också, hehe) :)
Snälla snälla snälla kan vi inte ha ngn gång i veckan, för jag far bort. För mig går det bäst måndag till onsdag. Men jag förstår om det inte går för ngn annan men jag vill ju så gärna va med!!!
SvaraRaderajag kan typ endast torsdag pga tenta.
SvaraRadera/ Lisa
Jag kan vilken dag som helst, har inte något planerat just nu.
SvaraRaderaVardag menar jag !
SvaraRadera/evve
Torsdag låter bra tycker jag:) Då kanske man kan ta det direkt efter träningen som senast?
SvaraRaderaHej jag vet att man måste börja komma på träningarna nu, men jag kan verkligen inte komma ikväll på träningen. Har släktmidda. Fia
SvaraRaderaHej igen! Jag antar att det inte blir någon lagmiddag idag, så då far jag till Luleå idag. Hoppas ni får det bra och jag hälsar till alla! Jag ska försöka hinna till matchen på söndag, om jag inte hinner så: LYCKA TILL! (fast lycka till om jag kommer också, hehe) :)
SvaraRadera