söndag 31 oktober 2010

LAGMIDDAG

Hej!
eftersom vi har lov i veckan så funderade vi på en lagmiddag. Skriv en kommentar och ge förslag på vilken dag som skulle passa bäst!

SEN måste ALLA komma på träning nu!! annars kommer vi inte får behålla våra träningstider!!!!

7 kommentarer:

  1. Snälla snälla snälla kan vi inte ha ngn gång i veckan, för jag far bort. För mig går det bäst måndag till onsdag. Men jag förstår om det inte går för ngn annan men jag vill ju så gärna va med!!!

    SvaraRadera
  2. jag kan typ endast torsdag pga tenta.
    / Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag kan vilken dag som helst, har inte något planerat just nu.

    SvaraRadera
  4. Vardag menar jag !

    /evve

    SvaraRadera
  5. Torsdag låter bra tycker jag:) Då kanske man kan ta det direkt efter träningen som senast?

    SvaraRadera
  6. Hej jag vet att man måste börja komma på träningarna nu, men jag kan verkligen inte komma ikväll på träningen. Har släktmidda. Fia

    SvaraRadera
  7. Hej igen! Jag antar att det inte blir någon lagmiddag idag, så då far jag till Luleå idag. Hoppas ni får det bra och jag hälsar till alla! Jag ska försöka hinna till matchen på söndag, om jag inte hinner så: LYCKA TILL! (fast lycka till om jag kommer också, hehe) :)

    SvaraRadera