Ok, rätta mig om jag har fel men tror det var så här vi bestämde:
4 st till spotlights (AK, Erika, Shanie & Ofelia)
1 st på varje kortsida till golvsopning (Evve + ?)
2 st i entrén med basketkastet för kids (Sofia + Elin)
2 st som hjälper ICA Supermarket Teg med hamburgergrillning (Adine + ?)
eller?
Dom som sköter spotlights och sopning behöver bara vara där 30 min före matchstart. Ifall ni inte vill komma och äta hamburgare innan ;) Tror det skulle vara väldans billigt.
Dom andra 1,5 timme innan.
2st ? betyder att vi behöver 2 till personer. Om ingen annan kan måste jag göra det, annars har jag andra grejer jag behöver hjälpa till med på matchen. Så ifall någon som inte var på träningen kan ta något av ? vore det bra, skriv det här så fort som möjligt då i så fall.
Bra träning idag i alla fall ni som var med. Vi behöver springa lite så vi får lite kondis!
Ses imorgon.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vänta nu ska vi fara till teg och steka hamburgare?/adine
SvaraRaderaneej på gammlia:)
SvaraRaderaJag kan ha golvsopning med Evve, jag kommer ca 60 min före. / Julia
SvaraRadera