tisdag 19 oktober 2010

Träningen inställd ikväll

Hej alla,

Ikväll kan varken Tobbe eller Massod komma på träningen så lagträningen blir inställd. Tiden finns dock kvar ifall det är några som vill åka och träna individuellt.

Istället för kvällens träning har vi träning imorgon (onsdag) kl 19.30-21.00 på HAGA. Hoppas alla kan komma då!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar