Någon som är sugen på att åka och bowla med mig och Tony imorgon kl 20.00?
Kommentera ifall ni vill hänga med, kan hända att man måste boka banor eftersom att det är fredag.
Lisa, du får följa med och vara hejarklacksledare ;)
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
kanske;)//ak
SvaraRaderahade gärna velat men jag jobbar :((
SvaraRaderahaha synd att man aldrig hinner med att läsa allt innan det redan har hänt..
SvaraRaderaVi måste planera lite mer i förväg så man kan planera / Lisa