lördag 28 augusti 2010

Middag på söndag

Middag för alla som vill vara med på Söndag kl 18.00.

Restaurang Venezia, Östra Norrlandsgata 57.
För dom som inte hittar dit går/cyklar Gurra dit från Gammliahallen 17.55. Bäst kanske att höra av sig till honom innan ifall man vill gå med så han inte åker ifrån någon.

Ses då!

Jenny

8 kommentarer:

  1. hej,jag kan tyvärr inte vara med på middagen imorgon :/

    SvaraRadera
  2. hej
    Jag vet inte om jag hinner komma till middagen idag, i alla fall inte till klockan 6. Jag hinner alltså inte med och äta, men jag kanske kommer och umgås lite senare. :)
    /Erika J

    SvaraRadera
  3. är det någon tjej som ska dit?/ak

    SvaraRadera
  4. jag och adine ska dit:) /ofelia

    SvaraRadera
  5. hej,jag har insparkslekar ikväll så jag missar träningen ikväll.

    SvaraRadera
  6. Hejsan! När är inventeringen imorgon? :)

    /Evve

    SvaraRadera
  7. Sorry, det var inget, jag såg nu att det började 16.00. Jag kommer dit!

    /Evve

    SvaraRadera