En till påminnelse. Vi har sekretariat på lördag kl 10.30.
När jag skrev inlägget om detta så kunde Hillevi och Evve sa kanske.
Så vi behöver 1 eller 2 till beroende på om Evve kan eller inte.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kan köra, men jag är värdelös på att skriva protokoll, så det kan jag inte göra. Vet inte om Hillevi kan, men annars behöver vi ngn protokollskrivare!
SvaraRadera/Evve