tisdag 7 december 2010

Sekretariat 18/2

Lördag 18 december har vi sek till matchen mellan Umeå Fl 97/98 – Skellefteå DJ.
Matchen startar kl 10.30.

Vilka kan sitta då?

/Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag är fortfarandeförkyld och har väldigt mycket läxa denna vecka. Men jag ska försöka komma till på torsdag! / Fia

    SvaraRadera
  2. jenny, jag kan då! har dock inte full koll på hur man skriver protokoll. (hade fullt upp med flytt o fotinflammation när det var sekriteriatkurs.) tror att jag gjort det någon gång så borde ju inte vara helt lost, men om det finns någon som Har koll som sitter med borde det väl funka!? ses ikväll! /hillevi

    SvaraRadera