tisdag 14 september 2010

Träning 19.45

Ikväll tränar vi 19.45-21.00 på teg.

Jag är sjuk (jäkla luftkonditionering på bussen)så kommer inte var med. Men jag kommer mest troligt dit och tittar på.

Ses ikväll!

/Jenny

4 kommentarer:

  1. Jag kommer nog inte kunna komma, har mycket i skolan som jag inte har gjort.//ak

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte komma idag (torsdag) för jag ska på sån där övningskörningsgrej på bilskolan...

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte heller idag (torsdag), hur kan man få tag på tobbe så att man kan säga det åt honom också/istället, för han läser väl inte bloggen?

    SvaraRadera
  4. Det går att messa eller ringa honom på 0705108985.

    SvaraRadera