Imorgon tränar vi på teg 19.45-21.00.
Be there or be square! (Är jag cool eller vad?!!?)
Har även en stor nyhet att dela med mig av. A-K kommer börja göra inlägg här på bloggen. Yeeeooooo!! Då kanske den blir lite bättre uppdaterad...Så håll utkik, och framför allt, gör inga dumheter, hon kommer ju ta mig tusan ihåg ALLT...
Ses imorgon!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar