Vi bestämde idag på träningen att det ej är träning imorgon fredag, p.g.a brist på spelare. Men på tisdag kör vi igen!
Måste bara berätta en rolig och ganska tragisk sak, min bror kom nyss hem genom dörren och såg ut som att han blivit misshandlad typ, han hade gipsad arm, sydd läpp, skrapsår överallt och såg allmänt hemsk ut. Det visade sig att han hade vurpat med cykleln rejält! Det jag vill säga med detta är att snälla var förståndiga då ni cyklar(okej nu lät jag som en mamma men allvarligt det är så sjukt onödigt!!)
goodnight!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar