...19.45 på teg!!! (men kom gärna och värm upp en kvart innan. Har hört att löpskolning är grymt bra uppvärmning...)
Jaja, ville bara påminna ifall någon missat de 2 tidigare inläggen O:)...
Ses!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
haha nu är det dags att börja uppdatera då du börjar få lite competition;)
SvaraRadera