torsdag 30 september 2010

Träning både fredag och söndag!

Hej!
bra kämpat idag på träningen allihopa!

Vi bestämde på träningen att det kommer bli träning både fredag och söndag, eftersom många utav söndagsträningarna kommer försvinna p.g.a matcher.
Försök även att komma på så många träningar ni kan!

1 kommentar:

  1. Jag blir sen idag fredag. Jag ska fota lite grann!

    SvaraRadera