tisdag 7 september 2010

TRÄNING IDAG...

...19.45 på teg!!! (men kom gärna och värm upp en kvart innan. Har hört att löpskolning är grymt bra uppvärmning...)

Jaja, ville bara påminna ifall någon missat de 2 tidigare inläggen O:)...

Ses!

/Jenny

1 kommentar:

  1. haha nu är det dags att börja uppdatera då du börjar få lite competition;)

    SvaraRadera