Ikväll tränar vi 19.45-21.00 på teg.
Jag är sjuk (jäkla luftkonditionering på bussen)så kommer inte var med. Men jag kommer mest troligt dit och tittar på.
Ses ikväll!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Umeå Comets div 2
Jag kommer nog inte kunna komma, har mycket i skolan som jag inte har gjort.//ak
SvaraRaderaJag kan inte komma idag (torsdag) för jag ska på sån där övningskörningsgrej på bilskolan...
SvaraRaderaJag kommer inte heller idag (torsdag), hur kan man få tag på tobbe så att man kan säga det åt honom också/istället, för han läser väl inte bloggen?
SvaraRaderaDet går att messa eller ringa honom på 0705108985.
SvaraRadera