söndag 4 juli 2010

Försvunna spelardräkter

Vi har gått igenom lagets speldräkter och vi saknar följande:

Vit linne # 6 och # 8 förmodligen även shorts & skottjackor.

Vem har dom? Kan ni komma och lämna dom på någon träning?

Hoppas alla har haft en bra sommar hittills och att vi ses på någon träning snart!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar