fredag 4 juni 2010

Tester imorgon

För dom som vill vara med och köra fys/löptester med Per är det samling kl 13 imorgon på gammlia. Är inga jobbig tester, bra att kolla hur man ligger till i början av försäsongen så man kan kolla om man har förbättrats i slutet.

Ta på er kläder för att vara ute.

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar