För dom som vill vara med och köra fys/löptester med Per är det samling kl 13 imorgon på gammlia. Är inga jobbig tester, bra att kolla hur man ligger till i början av försäsongen så man kan kolla om man har förbättrats i slutet.
Ta på er kläder för att vara ute.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar