Kul att det var några från vårat lag som kom på träningen igår (Bra där Sofia, Erika, A-K och Julia!). Och så hade ju Carro tagit med sig en kompis så nu börjar det jämna ut sig lite i könsfördelningen :D
Hoppas det kommer fler på basketen ikväll! Nu var det länge sedan jag såg vissa av er, saknar er ju!!
Ses!
// Jenny
PS. Bra Evve också som tränade själv. Kul med rullskidorna!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Löpningen blev nog för mycket för mina vader, har ont idag, så jag står över träningen idag... :/ Sen kommer jag inte på torsdag heller, har handledarutbildning för körkortet.
SvaraRadera/Erika J