tisdag 1 juni 2010

Bra träning igår!

Kul att det var några från vårat lag som kom på träningen igår (Bra där Sofia, Erika, A-K och Julia!). Och så hade ju Carro tagit med sig en kompis så nu börjar det jämna ut sig lite i könsfördelningen :D

Hoppas det kommer fler på basketen ikväll! Nu var det länge sedan jag såg vissa av er, saknar er ju!!

Ses!

// Jenny

PS. Bra Evve också som tränade själv. Kul med rullskidorna!

1 kommentar:

  1. Löpningen blev nog för mycket för mina vader, har ont idag, så jag står över träningen idag... :/ Sen kommer jag inte på torsdag heller, har handledarutbildning för körkortet.
    /Erika J

    SvaraRadera