lördag 5 mars 2011

22 - 84 Seger mot GT

Jag vill tacka Er som ställde upp till match idag. Vi var 8 tappra och unga 13, 14, 15, 16, 16, 16, 17 och slutligen lite rutin 42. Vi spelade 1 front och 2 front set till matchup och gjorde det riktigt bra. GT kastade bort många bollar på halvplan och vi fick 2-1 och enkla poäng. Jenny A och Emma J de två yngsta var våra stora glädjeämnen. Alla gjorde poäng och alla tog returer och alla spelade ungefär lika mycket.

Johan Gruffman delade ut årets prestations medalj och den fick Elin Lindblom pga att hon har varit med i alla matcher, varit på nästan varje träning och dessutom har utvecklats mycket under säsongen.

Träning ti 18.30 - 20.00 samt to 18.30 - 20.30 även under sportlovsveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar