Ingen samling innan träningen. Vi kör individuell basket 18.00-19.00 och sen går vi ner i gymmet och går igenom styrkeprogrammet. Eftersom att vi inte fått några taggar än så ska Carro snacka med Vaktis så alla kommer in i gymmet. Men sen måste alla ha en egen tagg. Det är sista chansen att köpa gymkort via Cometerna på torsdag. Efter det får man fixa det själv (då blir det dubbelt så dyrt).
Ses ikväll!
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
jag har betalat men har inte fått någon tagg:)?
SvaraRaderaIngen har fått tagg än. Tobbe håller på att fixa med det. Får dom förhoppningsvis idag eller imorgon.
SvaraRaderavad innebär individuell basket?
SvaraRaderaMer övningar än spel. Vi ska ju göra program till alla. Men nu i början är det mest lite blandade övningar så vi ser var nivån ligger på dribbling, passning, skott etc. Vanlig basket träning typ :)
SvaraRaderaFörlåt att jag inte kunde komma idag. Min pappa fyller år!
SvaraRaderaJag kommer på nästa!
/Evve
Det är lugnt. Ses imorgon då :)
SvaraRadera