måndag 7 juni 2010

Tider idag

Ingen samling innan träningen. Vi kör individuell basket 18.00-19.00 och sen går vi ner i gymmet och går igenom styrkeprogrammet. Eftersom att vi inte fått några taggar än så ska Carro snacka med Vaktis så alla kommer in i gymmet. Men sen måste alla ha en egen tagg. Det är sista chansen att köpa gymkort via Cometerna på torsdag. Efter det får man fixa det själv (då blir det dubbelt så dyrt).

Ses ikväll!

/Jenny

6 kommentarer:

  1. jag har betalat men har inte fått någon tagg:)?

    SvaraRadera
  2. Ingen har fått tagg än. Tobbe håller på att fixa med det. Får dom förhoppningsvis idag eller imorgon.

    SvaraRadera
  3. vad innebär individuell basket?

    SvaraRadera
  4. Mer övningar än spel. Vi ska ju göra program till alla. Men nu i början är det mest lite blandade övningar så vi ser var nivån ligger på dribbling, passning, skott etc. Vanlig basket träning typ :)

    SvaraRadera
  5. Förlåt att jag inte kunde komma idag. Min pappa fyller år!

    Jag kommer på nästa!

    /Evve

    SvaraRadera
  6. Det är lugnt. Ses imorgon då :)

    SvaraRadera