onsdag 2 juni 2010

Träning torsdag

Imorgon är det först löpning kl 18 och sedan basket 19-21. Var i tid så vi kan börja springa tidigt och får längre återhämtning mellan passen.

Killarna kommer köra löpning i backe. Vi springer fartlek i spåret. Ta med nått att äta mellan löpningen och basketen.

Dom som vill ha gym kort tar med 200 kr och ger Per innan löpningen börjar (han kommer inte vara med på basketen).

Ses imorgon!

/Jenny

3 kommentarer:

  1. är de du som håller träningen?/adine

    SvaraRadera
  2. jag kommer inte kunna komma imorrn men jag vill ha ett gymkort, visst blir det fler tillfällen man kan köpa?
    / Erika J

    SvaraRadera
  3. Det är jag och Gurra som håller i träningen. Kommer bli tufft som attan ;)

    Man kan köpa senare också. Men då måste man lösa det på kansliet.

    SvaraRadera