Måndag 18.00 - 19.00 Ind Basket Gammlia 19.00-20.00 Styrka
Tisdag 17.30 Löpning 18.30 - 19.30 Mix Scrimmage Gammlia
Torsdag 18.00 Löpning 19.00 - 20.00 Damer Scrimmage Gammlia
Torsdag 19.00 Löpning 20.00 - 21.00 Herrar Scrimmage Gammlia
Fredag 16.00 - 17.00 Ind Basket Gammlia 17.00-18.00 Styrka
Så här tränar vi i veckan. Och förhoppningsvis resten av sommaren. Vi kommer att köra alla basketpass tillsammans med killarna eftersom att vi är för få för att köra själva. Men dom övningar som vi är tillräckligt många tjejer för att köra själva kommer vi så klart att göra det.
Löpningen blir förmodligen också gemensam. Men alla springer ju ändå i sin egen takt. Ifall någon har något att invända mot upplägget kan vi ta det innan eller efter någon träning.
På torsdag denna veckan är det lite speciellt eftersom att det kommer en ny tjej och ska provspela. Då kör vi tjejer för sig. Hoppas många kan vara där då så vi kan spela.
Vi ska troligtvis träffas lite tidigare på måndag och gå igenom upplägget. Vet inte helt vilken tid än dock. Men håll utkik så lägger jag upp info så fort jag vet.
/Jenny
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag kan inte komma på torsdag tyvärr!
SvaraRadera